vrijdag 21 september 2018

Ziggo opzeggen modem terugsturen

Wil je graag opzeggen of je abonnement veranderen? Maar natuurlijk regelen we je opzegging netjes. Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg? Zitten er geen instructies over het terugsturen in de doos van je nieuwe modem ? Bij het omruilen van een modem , maar ook bij het opzeggen van een dienst, staat dit . Oké maar online staat dat je hem binnen dagen moet terugsturen , maar ik heb het modem als bijna weken en geen retour box.


Ziggo Mediabox (XL), je modem en extra mediaboxen. Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen ? Wanneer ontvang ik de retour verpakking ivm opzegging per augustus. Ik heb de oude modem thuis nog staan, kan ik deze alsnog opsturen. Hierbij wil ik een klacht melden over Ziggo : Ik heb mijn abonnement telefonisch opgezegd.


Vervolgens bleek dat ze maar onderdeel hadden . Uiteindelijk werd ik toen door Ziggo gebeld en kon ik mijn abonnementskosten verlagen en zou ik een nieuwe modem krijgen. Onlangs Ziggo Horizon aangeschaft, dit alles door de monteur netjes en. Het is een oude UPC truc om oude afgeschreven modems op één of . Ziggo is begonnen met de levering van de Mediabox Next aan alle nieuwe klanten met.


Je bent dus met de nieuwe box verplicht om een los modem erbij te plaatsen. Bij je abonnement krijg je apparatuur (een modem en eventueel een tv ontvanger) van Online. Als je je abonnement opzegt of annuleert, moet je deze . Heeft u het contract bij XS4ALL beëindig of heeft u een nieuwe TV-ontvanger of modem ontvangen?


Ja, wanneer je het internetabonnement opzegt , ontvang je een verzoek om de modem en TV-ontvanger terug te sturen. In de brief staat dat ik zelf voor de opzegging moet zorgen bij mijn huidige provider. Horizon erin) moet ik zelf terugsturen , daarvoor zal ik een retourbox ontvangen. En dus gaat ze me helpen om het modem zelf te installeren. Bij Telfort krijg je als klant een modem in bruikleen.


Ik wil een losse dienst opzeggen , kan dat? Als u een extra dienst wilt opzeggen. Heb je iets gekocht en wil je je bestelling wijzigen, annuleren of retourneren? Of heb je nog oude apparatuur? Volg dan deze stappen en stuur gemakkelijk je modem of router retour.


Lees hier wat je dan moet doen. Vragen over facturen, acties en andere zaken die met Ziggo te maken hebben. Wanneer Ziggo de levering van uw aansluiting bevestigd heeft, kunt u uw oude. Retour zenden modem (bij opzegging abonnement).


Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan. Kan ik mijn eigen router aansluiten op het WiFi- modem om het WiFi-signaal te verbeteren? Per die datum kun je dus het oude abonnement opzeggen. Zeker als je op dit moment internet via de kabel heeft (bijvoorbeeld via Ziggo ),. In de meeste gevallen heb je het modem in bruikleen en moet u het terugsturen.


Vodafone en Ziggo werken sinds kort samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts