woensdag 27 februari 2019

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Wij vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest. In afwachting van uw spoedige reactie verblijven wij , . Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Erop vertrouwend dat u volledig bent geïnformeerd , verblijf ik (…).

Brieven en e-mails waarbij in de slotzin het werkwoord verblijven wordt gebruikt, zijn als verouderd te beschouwen. Mocht u behoefte hebben aan meer informatie, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur ik u onze offerte voor de. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Engels sprekende relaties te kunnen sturen. Tips om élke zakelijke brief professioneel op te stellen. Vind je het soms moeilijk om te beginnen aan zakelijke brieven en. Mocht u meer informatie nodig hebben , neem dan gerust contact .

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik

Kent u de belangrijkste zakelijke standaardzinnen in het Engels? Engelse voorbeeldzinnen en woorden te gebruiken in zakelijke mails, brieven. Hierbij het overzicht etc. In de hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd , verblijf ik ,. Ik hoopte hiermee een snelle oplossing te bewerkstelligen, . Schrijftips voor ambtenaren.


Andere voordelen zijn dat u bij het schrijven van uw e-mail kunt. Hopend op een positieve reactie verblijf ik met vriendelijke groet. Om te kunnen beoordelen of er aan de voorwaarden is voldaan om de vrijstelling te. Mijn moeder heeft me proberen op te voeden volgens de juiste etiquetteregels. Met vriendelijke Groet,.


Gaarne een bevestiging van uw kant zodat ik weet . Omdat u op dit moment verblijft in deze omgeving willen wij u hierover informeren. U kunt mij altijd vragen voor een vrijblijvend gesprek of offerte. Er zijn voor u geen kosten aan verbonden, want de tickets zijn van de. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd ,. Onder dankzegging van uw aanvraag, verblijven wij ,. Wij zien uw geëerde opdracht zo spoedig mogelijk tegemoet .

De lijn Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben , vindt ik zo meer iets hebben van : Als je het er niet mee eens bent dan . Bereid tot nadere informatie verblijf ik. Een paar (fictieve) zinnen om duidelijk te maken wat ik bedoel:. Over de verdere behandeling van deze zaak ontvangt u nader bericht.


Graag dank ik u voor uw schrijven van juni jl. U vraagt daarin naar de. In uw brief brengt u de volgende punten naar voren: Het verzoek tot het.


Mails waarbij in de slotzin het werkwoord verblijven wordt gebruikt, zijn als verouderd te beschouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts