woensdag 25 mei 2016

Ik ben in afwachting

Ik ben in afwachting

In de onder a) van dit lid bedoelde gevallen mag de uitvoer echter in afwachting van een reactie op een nieuw verzoek om uitdrukkelijke toestemming na het . Voorbeeldzinnen met `in afwachting van`. Veel vertaalde voorbeeldzinnen bevatten afwachting – Nederlands-Engels woordenboek en zoekmachine voor een miljard Nederlandse vertalingen. Ontbrekend: ben Translate in afwachting van from Dutch to English - Interglot. Ben je ook in volle afwachting van de Vrijetijdscampus? Het is nog even wachten op de opening maar gelukkig zit bewegen ook in de kleine dingen.


Ik ben in afwachting

Raikkonen is van mening dat hij en Vettel een uitstekend duo vormen voor Ferrari. Zelfs als we crashen, . Ik ben in afwachting , net als jullie. In de zorg weet iedereen inmiddels: als je de minister een uitnodiging stuurt, dan komt hij.


In afwachting van uw reactie verblijf ik, We look forward to hearing from you. Ben je op zoek naar een Engelse afsluiting die goed bij jou past of wil je gewoon eens een andere uitdrukking gebruiken? Gisteravond is de fysio geweest en die vindt het noodzakelijk dat ik overgedragen . Jouw verzoek tot uitbetaling staat in afwachting tot deze succesvol overgeboekt is naar jouw PayPal- of Payoneer-account.


Stuur ons gerust een bericht . Wat is de betekenis van afwachting ? Door experts geschreven. I Met verlangende ogen, roept u. U verheft me zo, ik ben zo dankbaar. God in vlees, Hij lijdt, hoeveel meer moet ik?


Hoelang gaat dit duren en reke. Verfbloemenoogst: in afwachting van het bad. In de Westpolder aan de dijk bestieren Ben en Mieke van Tilburg de biologisch-dynamische . Ik denk dat de gemeente het . Vertaling van in afwachting van het antwoord in Engels.


Ik hoop op een positieve reactie van u. I look forward to a positive response from you. Lieve knul het was geweldig dat je eind januari voor het eerst weer bijna een heel weekend bij mij was. Ik was en ben er zeer . In gespannen afwachting.


Alexia op de schouders van het kindermeisje en Amalia op de schouders van papa, in afwachting van Sinterklaas. En ook ik ben enorm benieuwd! Vooral omdat jij net als ik . Het hele team komt toegesneld en houdt me gezelschap in afwachting dat mijn bloeddruk weer wat stijgt en de kleur op mijn . Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Ireen Wüst, gespannen in afwachting.


Aliexpress bestelling in afwachting van verzending Bol besteld het dus ook in China. Ben benieuwd wanneer het er is. Lisje schreef op: Ook interessant. NAC Breda heeft zich versterkt met Theo.


De spits trainde mee in afwachting van zijn transfer naar Inter Milaan. Dat heb je bij Anderlecht: ik ben kind aan huis, dus ik ben hier altijd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts