donderdag 12 mei 2016

Reisverslag cuba 2019

Reisverslag cuba 2019

Twee weken zouden we gaan rondreizen met een huurauto en het enige dat we hadden geboekt was een vliegticket, de huurauto en de . Ook wij gaan jan voor het eerst naar Cuba. Ik zou niemand aanraden naar Cuba te gaan, ik ben me echt dood geschrokken van wat ik daar gezien heb, . Rondreis Cuba - Het land van de sigaren, salsa en oldtimers! Bent u benieuwd naar de ervaringen van andere Cuba FOX-reizigers? Stel je Cuba rondreis met ons samen. Individuele rondreizen in Cuba.


Cuba blog met alle hoogtepunten van onze backpackreis naar Cuba : Havana, Viñales, Cayo Levisa, Trinida Santa Lucía, Baracoa en . Ik houd van dit stukje groene bergachtige Cuba. We zien alle soorten boerderijdieren die je kunt bedenken hier loslopen. Bekijk het aanbod van Reisverhalen over Cuba bij Reisboekwinkel de Zwerver. Het wordt een reisverhaal in verschillende delen want er viel heel wat te zien en te beleven. De vraag die ik het meeste krijg is “Hoe kan je nu duurzaam reizen als je toch het vliegtuig neemt?


Hier volgt het reisverslag van onze eigen globetrotters. Voor mij heeft duurzaam . Welkom op mijn website met reisverslagen. CUBA is het grootste eiland van het Caribische gebied. Sigaren, Fidel Castro en Che Guevara, oude Amerikaanse sleeën, rum, prachtige . Na twee dagen in Varadero was het tijd om naar het echte Cuba af te reizen: vandaag vertel ik jullie alles over het kleurrijke Havana! Joyce reisde met de openbare bus door Cuba en sliep in casas particulares.


Cuba reisexpert Julio stelde hun reis samen. Het levendige en kleurrijke Cuba herbergt maar liefst endemische vogelsoorten. Het diverse vogelleven hier is typisch voor het Caribisch . Een rondreis door Cuba is magisch. Lees het reisverslag Cuba. Dit zijn de belangrijkste attracties en tips voor jouw rondreis door Cuba.


Met Havana, Vinales, Trinidad en meer. Kleurrijk reisverslag over hedendaags Cuba. Munteenhei Cubaanse peso (CUP). Een handige zichzelfbenoemde Cubaanse gids kon dit uiteraard allemaal voor ons regelen. Je mooiste reis naar Cuba vind je bij VakantieXperts.


Reisverslag cuba 2019

Wandelvakantie Texel en stedentrip Utrecht. De foto rechts, van een straatje in Cuba heeft ze ons gestuurd. Vervoer, verblijf, alle maaltijden, consumpties en uitstapjes volgens programma, begeleiding, reisverslag en reisverzekering.


Cuba , het land van de salsa, sigaren, heerlijke Cuba Libres en natuurlijk Fidel Castro. Cuba is een land dat veel schaarste kent, maar niets werd gespaard om deze vijftien reizigers het. Met dank aan Nienke voor het reisverslag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts