dinsdag 25 december 2018

Cuba reisverslag

Welke hoogtepunten en plekken mag je niet . Twee weken zouden we gaan rondreizen met een huurauto en het enige dat we hadden geboekt was een vliegticket, de huurauto en de . Lees hier onze reisverslagen over Cuba. Ervaar tijdens een rondreis door Cuba de koloniale architectuur van Havana, de salsa en de witte stranden. Lees onafhankelijke reisverhalen met reiservaringen en reisinformatie . De afgelopen dagen zijn we helemaal in de ban van Cuba.

Als mensen horen dat we naar het land van Fidel Castro gaan horen we het ene jubelverhaal na het. Terwijl we ons eten krijgen opgediend mijmeren we over het weer en de temperatuur in Cuba. Na het eten nog een laatste drankje en dan naar bed.


Cuba reisverslag

Ook wij gaan jan voor het eerst naar Cuba. Tijdens deze reis schrijf ik een weblog. De rugzakken zijn weer gepakt en morgen vliegen we naar Cuba. We zijn erg nieuwsgierig naar dit mooie eiland. Als het internet een beetje .

In Santo Domingo stap ik in een Tupolev, maar dit oude russische rakkertje zet me veilig op de grond in Havana. Daar ben ik dan in Cuba. Joyce reisde met de openbare bus door Cuba en sliep in casas particulares.


Laat je inspireren en lees ons Cubaanse reisverslag. Cuba reisexpert Julio stelde hun reis samen. Welke plekken moet je echt bezoeken op Cuba en waar moet je op letten.


We hadden de gehele reis met Cuba Travel Network doorgenomen, inclusief veel goede tips. Een reisverslag over de 12-daagse rondreis door Cuba. CUBA is het grootste eiland van het Caribische gebied. Sigaren, Fidel Castro en Che Guevara, oude Amerikaanse sleeën, rum, prachtige . Je leest het in dit reisverslag van Cuba. Cuba , de bakermat van de salsa, . Veel plezier met lezen.


Vrijdag november: Amsterdam – Holguin. Vandaag begint onze reis naar Cuba. Na twee dagen in Varadero was het tijd om naar het echte Cuba af te reizen: vandaag vertel ik jullie alles over het kleurrijke Havana!


Cuba reisverslag

Die datum zit al lang in mijn hoof want…. Het is april geworden.

Cuba reisverslag

En dit keer niet als bezoeker, maar . Ik zou niemand aanraden naar Cuba te gaan, ik ben me echt dood geschrokken van wat ik daar gezien heb, inderdaa de natuur is prachtig en het klimaat . Bent u benieuwd naar de ervaringen van andere Cuba FOX-reizigers? Lees dan eens één van de reisverslagen incl. Sierra Maestra NP - Santiago de Cuba.


Reisverslag van Cuba met Djoser. Koloniale bezienswaardigheden, heerlijk weer . Van oktober tot november. Cuba is een land met twee versnellingen” alleen weet je nooit in welke. Ernst Hemingway, Fidel Castro, oldtimers, reisverslag , reisverhaal cuba. Verslag Havana, Cuba.


Na een voorspoedige vlucht, die korter duurde dan we hadden . Dag 1-Havana De reis naar Cuba is best lang, uur. Ondanks het langdurig in dezelfde positie zitten in .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts