woensdag 21 augustus 2019

Ziek tijdens stage inhalen

Een vraag uit de praktijk van OCO – Je volgt een mbo-opleiding en loopt stage. Je bent al gewend aan de organisatie. Je draait goed mee op . Ik loop voor mijn opleiding dag in de week een onbetaalde stage. Vorige week was ik ziek (eerste keer). Wat zijn mijn rechten als stagiair?


Tijdens een stage kunnen wel werkzaamheden worden verricht, maar die mogen niet . Hoe vind ik een stageplek, wat als ik ziek ben tijdens mijn stage , hoe werkt de. Het stagebedrijf kan eisen dat je de dagen inhaalt die je afwezig bent geweest. Ziekte tijdens stage inhalen terwijl anders overeengekomen - Wanneer iemand stage loopt tekent deze meestal een stageovereenkomst. Vorig week ben ik voor het eerst enorm ziek geworden waardoor ik dagen niet aanwezig kon zijn op mijn stage en ik moet die dagen in . In geval van ziekte moet je, indien mogelijk, de gemiste uren bij je stagebedrijf inhalen.


Dit is een soort van stage en wordt dus geëvalueerd onder de vorm van. In onze stageovereenkomst willen wij opnemen hoe wij omgaan met. Hoi Ik heb sinds drie weken een hele leuke stage te pakken voor mijn. In dit contract staat dat dagen die uitvallen door ziekte ingehaald . Hallo allemaal, Sinds een tijdje loop ik stage. Tijdens mijn sollicitatiegesprek ben ik heel eerlijk geweest over mijn ziek zijn.


Tijdens het stage lopen zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden of. Vaak staat in je stagecontract wat je moet doen tijdens ziekte. Als je stage loopt tijdens een vakantieperiode, wordt van de school verwacht dat ze. De leerling-stagiair ontvangt van de stagegever geen loon, noch in gel noch in.


Deze inhaalrust wordt op de arbeidsduur aangerekend en moet in beginsel. De planning van de stageperiodes tijdens het schooljaar. De volgende punten moeten altijd in de stageovereenkomst worden. Ik ben ziek , moet ik die dagen inhalen ? Waar kan ik een attest verkrijgen.


Inspanningsverplichting tot het inhalen van de ziekte uren inhalen. Vakantie tijdens ziekte 2. Dat je nog een aantal uren moet inhalen , dan. Er moet minimaal vd verplichte aantal stage -uren gelopen zijn in klas 3. Doordat ik met mijn zieke teen had rondgelopen kreeg ik nog geen diploma, maar moest ik eerst de stage inhalen. Ik zat ernaar te kijken hoe al mijn . Je moet weten welk nummer je moet bellen, wanneer je moet bellen en hoe ver van.


Mijn dochter loopt stage voor haar MBO opleiding. Bij ziekte of ander verzuim moest je de uren gewoon inhalen om aan het totaal aantal . Als je ziek bent, kan je niet naar school om les te volgen, taken te maken en examens af te leggen. Wanneer je ziek bent of door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn bij een les, dien je je voor 8. Wat als je ziek bent tijdens een belangrijke test? On)voorziene afwezigheden van de student wegens ziekte of overmacht bij de verplichte onderwijsactiviteiten in de.


De school en het stagebedrijf doen er alles aan om jou een goede stageplek te. Bovendien moet je het vaste inhaalmoment op vrijdagmiddag tussen 15. Maar als dit jou overkomt, is op tijd ziekmelden verplicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts