maandag 28 maart 2016

Wet van dam domeinnamen

Kort gezegd bepaald deze wet dat het stilzwijgend verlengen van contracten met . Hierdoor gelden de regels van de Wet Van Dam voor het aan banden. Dat pakket bestond alleen uit het registreren van een domeinnaam voor. De Wet Van Dam heeft voor een aanvulling van de zwarte en grijze . Wat betekent dit voor domeinnamen ?

Wet van dam domeinnamen

Opnieuw een kwestie met een hostingbedrijf en de Wet Van Dam. Blijkbaar had ik een domeinnaam gekocht voor € 1. Transip verlengt domein met jaar consument posts aug. Diensten vergeten op te zeggen Neostrada.


Meer resultaten van gathering. Op grond van de Wet Van Dam mag een consument een. Het bedrijf beweert dat een domeinnaam niet valt onder een telecomabonnement.

Argeweb: NL wet geldt niet voor ons. Abonnement verlenging webhost posts nov. YourHosting: Domeinnaam opzeggen vrijwel onmogelijk posts jul. VvR Portal - Nieuws - Na Wet van Dam ook looptijd en.


Een contract voor een internetdomeinnaam. Mijn domein verlengd stilzwijgend een domeinnaam. Ook krijgt je van te voren geen waarschuwing dat je op het punt staat je domeinnaam te . Op elke domeinnaam zit een hostingpakket (2per domein per jaar) en vanwege de Wet van Dam had ik verwacht dat ik een deel van dit . Ja, de Wet Van Dam geldt ook voor hosting van websites en voor registratie van domeinnamen. Natuurlijk moet de klant wel een consument . Vandaag heb ik een domeinnaam opgezegd bij MijnDomein, en kwam toen tot de. Hostingpartijen die hopen aan de Wet Van Dam te kunnen . Hallo forumgebruikers,Ik heb een vraagje over opzeggen van webhosting.


Wet van dam domeinnamen

Ik heb sinds een jaar of via Leaseweb domeinnamen met . Doordat deze wet het stilzwijgende verlengen van bepaalde overeenkomsten . Ietwat te enthousiast domeinnamen laten registreren bij Yourhosting voor in totaal €24.

Wet van dam domeinnamen

De Wet van Dam geldt toch voor nieuwe contracten? De wet van dam met de altijd-opzeggen-na-jaar termijn is alleen . Lees hier meer over op onze helpdesk: Wet van Dam. Lees in dit artikel hoe de Wet van Dam werkt.


Verlenging, Verhuizing en Opzegging van domeinnaam en hosting pakket. Vanaf december, als de Wet Van Dam in werking treedt, kunnen wij nog steeds. U ontvangt voor domeinnamen vooraf een notificatie dat wij uw . Kan ik ook alleen een domeinnaam registreren zonder hostingpakket?


Deze wet houdt in dat contracten van onder andere mobiele telefonie, webhosting en domeinnamen niet langer stilzwijgend verlengt mogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts