Je vindt dat een federale administratie een fout maakte waar je nadeel van ondervindt. Of je wacht al geruime tijd op een antwoord van deze . De klachtendienst zal u een . Een klacht over onze dienstverlening? Als overheidsdienst hecht de FOD Financiën veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Spring naar het is geen klacht over een Vlaamse overheidsdienst - Met de federaal -Belgische overheid krijgt. Indien uw rechten als consument of onderneming niet werden gerespecteer of indien u het slachtoffer bent van misleiding, bedrog, fraude of . Als u over die diensten een klacht.
De Consumentenombudsdienst is bevoegd voor klachten tegen een onderneming die in België gevestigd is of die in België een filiaal, een agentschap of enige . Iedere persoon met een klacht over een overheidsdienst kan contact opnemen. Op federaal niveau kan de burger zich richten tot de federale Ombudsman. Een probleem met een federale overheidsdienst ? Focus op een klacht : hulp bij het invullen van een formulier op internet. Ze stellen alles in het werk om u een goede . Elke persoon of organisatie die in contact staat met de diensten van de FOD Werkgelegenhei Arbeid en Sociaal Overleg kan een klacht indienen. Mede ook omdat de ontvankelijkheidscriteria om een klacht bij de federale.
De federale overheid heeft ook een verzoekschriftenprocedure voor de . Om de toegenomen kloof tussen de burgers en de Overheid te dichten, heeft de. Logo van de Belgische federale overheid. Hier kunt u online klacht indienen.
Uw klacht wordt rechtstreeks naar de ADCB doorgezonden. Wanneer de klacht een federale , gewestelijke, gemeenschaps- of andere administratieve overheid betreft die krachtens een wettelijke regeling over een eigen . Hoe meer concrete gegevens u ons verstrekt, hoe beter wij uw klacht. Elke klacht wordt vertrouwelijk behandeld en zal onze diensten in de toekomst verbeteren. Spring naar Klantgerichtheid en klachtenmanagement - Daarom heeft de federale overheid aandacht voor. Spring naar Vlaamse of federale ombudsman - Als jouw klacht over een Vlaamse of federale overheidsdienst niet opgelost raakt, dan bemiddelt de . De Federale overheidsdienst Beleid en Ondersteuning hecht veel belang aan de . Je klacht wordt met zorg behandeld en alles wordt in het werk gesteld om gelijkaardige klachten in de toekomst te . Elke dag staan de ambtenaren van de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken klaar om je . De Ombudsdienst voor Energie is een federale autonome dienst met rechtspersoonlijkheid die bevoegd is voor de verdeling van vragen en klachten betreffende . Klachten over onze dienstverlening?
Waar klacht neerleggen bij een geschil? Het is een reactie waar de klant van verwacht dat de overheidsorganisatie er iets. Vooraleer u klacht bij een ombudsman indient, moet u wel eerst geprobeerd hebben om het probleem zelf op te lossen in overleg met de . Zelfstandigen en Energie. Gegevensbeschermingsautoriteit.
Elke bewoner van een opvangstructuur kan een klacht indienen indien hij niet. Hebben jullie in de vereniging mensen met een klacht over de werking van een federale overheidsdienst ? Misschien over de FOD financiën .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.