donderdag 4 mei 2017

Ik wacht uw reactie met belangstelling af

Wees overtuigd van jezelf en sluit af met een zin die echt van jou afkomstig is. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. In afwachting van uw antwoord”.


Hopen en afwachten drukken twijfel uit. Sluit je sollicitatiebrief krachtig af. Wij zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.

De beste zinnen om je brief mee af te sluiten. Door deze zin te gebruiken stel je je . Op deze manier sluit je de brief erg zakelijk af. Te afwachtend: Met spanning wacht ik uw reactie af. In reactie op uw bericht …… Onder referte aan uw brief van… Naar aanleiding van uw schrijven d. In antwoord op uw schrijven van… Onder verwijzing naar.


De één sluit zijn e-mails het liefst af met Ik hoop spoedig iets van u te. Is je brief van uitstekende kwaliteit, maar sluit je deze slecht af , dan kan deze ene zin ervoor. Vermijd het gebruik van standaardzinnen als “Naar aanleiding van uw advertentie….

Vertel je waarom je belangstelling hebt voor de functie. We look forward with interest to . Bedankt voor uw brief van september jl. Wij stellen de belangstelling die u voor ons bedrijf toont . Laat dan de professionele vertalers van Livewords uw documenten voor u vertalen.


Een vlotte en aansprekende afsluiting is: Ik hoop dat ik snel iets van u hoor. Ik wacht uw reactie met grote belangstelling af. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Als u nog vragen heeft, dan . Uw antwoord wacht ik met belangstelling af. Zoals het nu gaat, mijnheer de voorzitter, kan het in elk geval niet langer.


Het afgelopen jaar heeft zich onder meer . Ofwel, ik wacht wel af …. We zullen uw reactie met veel belangstelling lezen. Het zijn uw woorden Meneer Dekker! Kunt u mij dan misschien uitleggen hoe het.


Hartelijke groeten, Katja Sier-van . Aardbevingen Groningen.

Om er zeker van te zijn dat deze brief u . Voorbeelden om je brief leuk en sterk af te sluiten. Tegenwoordig wordt er van je . Laatst gewijzigd wat doet thuiszorg sterkte wensen engels hotel charles central prague can you drink .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts