Gebruik dit formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij gaan dan voor u aan de slag. Wij ondersteunen u graag bij uw probleem. Uw klacht moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen.
U kunt uw klacht schriftelijk of elektronisch indienen bij de Nationale ombudsman. Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman.
De Nationale ombudsman is een onafhankelijke en onpartijdige instantie die klachten behandelt . De documenten die ons bezorgd worden, kunnen aan de betrokken onderneming worden overgemaakt. De persoonlijke gegevens worden opgeslagen in het . Welke klachten behandelen wij niet? De Vlaamse Ombudsdienst kan in de volgende gevallen uw klacht niet in behandeling nemen: u hebt zelf nog geen . Na het doorsturen krijgt u een registratiebevestiging op het aangeduide e-mailadres.
Je vindt dat een federale administratie een fout maakte waar je nadeel van ondervindt. De NO laat overheidsinstanties weten hoe zij hun dienstverlening kunnen verbeteren. Bij problemen of klachten kan de Nationale ombudsman een onderzoek .
Alleen schriftelijke klachten worden dus in aanmerking genomen. Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het nummer. Alle leden van het ACV kunnen bij de ombudsman terecht met klachten over de dienstverlening en de werking van andere ACV-diensten. Het is dan ook een persoon die u verder helpt wanneer u een klacht heeft.
Vooraleer u klacht bij een ombudsman indient, moet u wel eerst geprobeerd hebben om het probleem zelf op te lossen in overleg met de administratieve dienst . De Ombudsdienst voor Energie is een federale autonome dienst met rechtspersoonlijkheid die bevoegd is voor de verdeling van vragen en klachten betreffende . Iedere persoon of organisatie heeft het recht een klacht in te dienen over het gedrag of een handeling van of namens de gemeente. Ombudsman , mag iemand anders dat in uw plaats doen. Bent u ontevreden over het optreden van een ambtenaar, afdeling of bestuurder? Hoe dient u een klacht in? Dat wordt vermeld in het jaarverslag van de . Deel je klachten of suggesties daarom met ons.
Richt je dan tot de ombudsman van de verzekeringen of ombudsman in financiële geschillen. Wij streven ernaar te allen tijde de beste service te bieden. Mocht u niet tevreden zijn over onze service, dan horen we dat graag van u. We stellen alles in het werk om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Laat het ons zeker weten! Heb je toch een klacht ? Zo kunnen we: De juiste stappen .
Alle mogelijke klachten van een consument (particulier of professioneel) tegen een Belgische notaris of een in België gevestigd notariskantoor die te maken . Jaarlijks helpt Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen ruim 2. Wie met vragen of een klacht zit over een overheidsdienst of een organisatie. Het aantal klachten over het CBR (Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) bij de Nationale ombudsman is vorig jaar meer dan verdubbeld .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.