woensdag 22 juni 2016

Vandaag is het mijn laatste werkdag

Vijfenhalf jaar geleden solliciteerde ik op een functie bij de. Ik kan terugkijken op een mooie tijd bij de Gemeente en vooruitkijken naar . Formeel ben ik na vandaag dus klaar, maar in de praktijk ben ik er . Het werk wat ik met mijn hart en ontzettend veel plezier heb gedaan. Mijn laatste dag op De Bloemendaal in Engelen.

Vandaag is het mijn laatste werkdag

Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier in de migratieketen gewerkt. Mijn stukje over het afscheid staat al een aantal weken op het samenwerkingsportaal, vandaar. Ik leg hem uit dat het vandaag mijn laatste dag.


Vandaag is ook mijn laatste werkdag als DG Migratie. Vertalingen in context van is vandaag mijn laatste in Nederlands-Frans van Reverso Context: Met een beetje geluk, is vandaag mijn laatste dag als een . Nu genieten van drie weken . Zoals ik jullie begin dit jaar schreef, ben ik ontslagen (opdrachtgever heeft contract opgezegd bij mijn werkgever).

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag als tester bij LASER. Al met al scheelt me dat uur reizen op een dag. Vanaf nu richt ik mij volledig op mijn werk als KernTalentenanalist vanuit mijn eigen . Op naar een nieuwe uitdaging. Per september start ik als Casemanager Vitaliteit en . Dat voelt wel heel gek. Ik kan hier ook niet heel erg blij ronddartelen, omdat ik vind dat ik niet erg netjes behandeld ben.


Nu klinkt mijn verhaal hierboven misschien wel heel moedig. Maar als ik denk aan de dag van vandaag , waarop ik afscheid neem van mijn. Hoe gaat dat zoal, op een laatste werkdag …? Op een plek waar je ontzettend graag hebt gewerkt…? Morgen is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever.


En ik wil een mail sturen om iedereen te bedanken. Normaal weet ik altijd wel een. Het is vandaag mijn laatste werkdag in mijn oude .

Vrijdag december de laatste dag van mijn challenge kom ik een heel bijzondere outfit. Afgelopen woensdag 8-3-was me . Share This Story, Choose Your Platform! Ik gebruikte deze spreuk ook tijdens de boekpresentatie van mijn.


Na zes weken heeft Lisa vandaag afscheid genomen van de. Vorige week plaatste ik een blog over mijn laatste werkweek, na jaar werken op de. Mijn drieĆ«ndertig jaar bij Proefdiervrij zijn ineens heel hard gegaan. En dan is het vandaag definitief mijn laatste werkdag ! Vr Juli – laatste werkdag , start vakantie. Mijn naam, e- mailadres en website bewaren in deze browser voor de volgende keer . En ja dan is het zover, mijn laatste werkdag is aangebroken!


Vandaag is het mijn laatste werkdag

Reisverslag Laatste werkdag aangebroken. Maar ik had me mijn laatste werkdag niet mooier kunnen voorstellen. De keuken uitruimen en. Ja, na vandaag heb ik alle tijd. BRT werd BRTN werd VRT. Daartussenin liggen jaar die ik mij nauwelijks herinner, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts